Monday 11 June 2012

hak milik....

as'kum semua...lama jgk tak update blog aku ni.ermmmm,biasalah bila datang segala dugaan yang memang tidak diduga...nak menangis,dah penat..airmata ni pun dah xnak keluar...mungkin airmata dah kering dengan segala dugaan yang datang sebelum2 ni... Apa yang boleh aku katakan,hak aku adalah hak aku...itulah satu2nyer harta yang aku ada...segala sakit aku yang rasa...mana mungkin untuk aku melepaskan dia.Yallah,sesungguhnyer kau tahu isi hatiku yang selama ni aku pendamkan sahaja..penderitaan aku,aku simpan dalam hati...klu diikutkan boleh jadi gila..tp,aku tahu allah sentiasa ada disisi orang yang lemah....thank you allah... Akan tetapi,aku mengharapkan satu hikmah dan kebahagiaan yng datang untuk aku satu hari nanti...ameen... ::YALLAH,SEMOGA KAU PERMUDAHKAN URUSANKU UNTUK MEMPERTAHANKAN HAK MILIK AKU...AMEEN...::

No comments:

Post a Comment