Sunday 9 December 2012

D A Y . . .

Hi all...baru nak update blog,lately ni agak bz ckit...mana dengan my sis e-day and after tu team building for parts depat kat TANAH AINA PAHANG...Before start citer pasal team building,aku nak ucapkan terima kasih pada yang datang kenduri pertunangan adik aku di ampang jaya pada 2 DeC aritu...walaupun dalam keadaan sederhana tp meriah...

   Ok,bermulalah tarikh 7 DeC bersamaan dengan hari jumaat...hati setiap staff2 parts dept xsabar nak pegi ke tanah aina pahang...masing-masing dengan beg yang mcm nak lari dari umah samalah dengan aku,beg dah mcm tinggi bukit...klu boleh semua baju and suar aku nak bawak kesana....tik tok tik tok...jam sudah pukul 12 apalagi bersiap sedia untuk bertolak ke tanah aina...wahhhh...memang syokkkkkk....lagi2 naik bus yng besar dan selesa...apalagi layan...ada yng menyanyi "confom hujan la" ada yng tidur...aku ni hanya layan perasaaan jela...hahahahaha....perjalanan kat sana xdela lama sgt...makan masa dlm 2jam mcm tu...sampai je kat area bawah tanah aina,kita org semua kena naik kereta 4x4 ataupun mcm jip tu...memang mencabar la...jln nak naik keatas tu bukan jln tar ye....klu naik jip tu mmg bergoyang2 la...hehehehe....sampai je sana,mata aku memang terpegun sgt2.Memang cantik dan nyaman tempat dia....dengar air sungai mengalir,keliling penuh dengan pokok2 menghijau...memang awesome la!!!

     Sampai je sana trainee terus suruh simpan barang and nai ke bilik masing2...bilik dia pun memang cantik dan puas hati...boleh dikatakan,kesemua barang bilik tu brand dari IKEA la...dah siap kemas and mandi terus turun kebawah and apalagi start the games...

tp,hari pertama kitaorg just main indoor je,coz petang tu hujan...

keesokkan harinyer,games yng mencabar....flying fox...wahhhhh...tak penah aku buat selamat 28tahun dalam hidup aku....memang best!!! pastu masuk hutang mcm jungle traking la untuk sampai ke air terjun....memang mencabar...penat jgn cakap,semput dibuatnyer...dalam 20minit dah sampai...CANTIKKKKK air terjun tu...tp sayang,aku rak berani plak nak berenang kesana...nak terjun,lagi le aku tak mahu...aku cuma jd pemerhati jela.... ^_^

Banyak sebenarnyer nak diceritakan cuma tak cukup masa nak menaip...nanti sambung sambung balik ye....daaaaa....

No comments:

Post a Comment