Wednesday 13 March 2013

KALI KEDUA


Sayang?cinta?apa u all rasa bila ada perasaan ini dalam diri kita..of coz hari-hari kita akan menjadi lebih gembira dan bersemangat nak lakukan segala kerja.
Itu juga yang aku harapkan.TP,pengharapan yang tinggi takut untuk aku letakkan dalam diri aku.Aku tak pernah kuncikan pintu hatiku ini untuk selama-lamanya.
Cukuplah seseorang yang dapat mengambil berat tentang diri aku dan asyraff dan memahami aku dan juga tidak akan menghancurkan hati aku lagi.Pengalaman dulu akan
aku belajar untuk menjadi yang terbaik.Keikhlasan dalam diri adalah penting untuk aku.Jangan hanya sekadar untuk jd penyinggahan dalam hati aku,please DONT!
dan aku tak gemar jugak laki-laki yang berayat manis ni...payah,cakap je lebih tp,satu pun tak betul..segala yang dicakap tak sama dengan apa yang dilakukan..
Biarlah sukakan seseorang tu dengan seikhlas hati,tak rugi pun... ^_^

#karma

No comments:

Post a Comment