Friday 10 May 2013

it's time..

tiba masa untuk aku bangkit balik..
wahai hati jangan bersedih-sedih lagi,biarlah dengan apa yang terjadi..
cuba keraskan hati supaya tabah untuk harungi.
walaupun orang kata masa tu panjang and muda bagi aku,tp aku rasakan tidak mudah nak laksanakan apa yng dihajati...
insyallah dengan sentiasa berdoa,allah akan makbul kan..ameen...
hidup sebagai single mother,banyak cabaran dan dugaan.aku cuba harungi walaupun kadang-kadang tersungkur juga...but now,i hope tak nak tersungkur lagi...
pasti hikmah dengan segala apa yang berlaku akan tiba...aku harus bersabar dan bersabar...
tidak semestinya status mcm aku ni terlalu hina dipandangan orang kan?bukan kehendak aku..ini semua takdir yang allah dah tuliskan untuk kita.tp,janganlah orang menggambil kesempatan dengan atas apa yang berlaku pada kehidupan aku...i don't like okayyyy....
please belajar hormat pada-pada kaum hawa yang teraniaya ni...hehehehe....bukan apa,kadang-kadang orang suka ambil kesempatan...
okay la,tak mau create panjang-panjang...cukup sekadar ini sahaja...ada masa aku layan blog blk...
#cubaikhlasdlmhubungan

No comments:

Post a Comment