Wednesday 7 May 2014

rezeki

2003 until now naza tempat mencari rezeki...
bukan tak mencuba mencari lain,cuma tak de rezeki dimana2 tempat yang lain...
takpe bersabar dengan rezeki yang ada...
bila dikira2 hampir 11tahun aku disini...
orang ingat mungkin aku dah diperingkat pangkat yang tinggi,tp......ermmmmm....
what to do...maybe cara kerja aku bukan cara mereka...?
hasrat dihati tu memang la nak...yela...tgk orang2 yang baru masuk dah dpt pangkat tinggi...
tp aku,masih di gred yang tak berubah apa2 pun...
atau,memang takkan berubah...
ataupun kelayakkan aku hanya disitu je...
apa leh buat...
insyallah,allah maha pemurah...



3 comments:

  1. kite pun hujung thn ne cukup 10 thn kije di Felda...anggapla belum rezeki kite kn..

    ReplyDelete
  2. Lamanya kat Naza. Akak tahan satu company paling lama 6 tahun. Itu pun dh panas bontot. Di Naza , akak ada sana 3 tahun shj itupun sbb tak tahan mainan kotor geng2 propak.

    ReplyDelete
  3. fauzana :lama gak tu fauzana...tp okay tak keje kat felda tu?

    sis zyatt : biasalah sis...naza kan...mmg banyak geng2 poyos @ propakkkk tu....tp tahan ke aje...sbb pikir cari rezeki je ni...

    ReplyDelete