Wednesday 11 January 2012

hari mengejar kita...

semakin hari semakin cepat masa berlalu.Bila datang ingatan kenangan lama-lama tu mula nak tersenyum sendiri,sedih dan sakit hati pun ada.Tapi apakan daya,itu semua adalah takdir yng sudah tertulis untuk kita sebagai umatnyer didunia ini...kenangan yng manis kita simpan sebagai hadiah yng tidak ternilai,kenangan yng sedih dan yng menyakitkan kita cuba lupa dan buang jauh-jauh dari sudut hati...walaupun kenangan tu adalah kenangan time together2 ngan insan yng penah kita sayang dan apalagi penah menjadi penyelamat aku walaupun tidaklah selama mana pun...aku anggap jodoh ku dengan dia hanya sampai sini aje...walaupun sedih dan sakit untuk aku terima,aku terpaksa redha dgn keputusan yng dia buat...But,now alhamdullilah my lovely family n my caring friends sentiasa memberi sokongan pada aku...thanks so much all...

No comments:

Post a Comment