Monday 9 January 2012

Lega.... :)

Today sampai umah mmg awal sgt2...6.45 dah sampai..dapat bus awal,jln pun xjem..maybe ramai yng amik cuti kot pasal kes anuwar ibrahim...1st sampai umah apalagi,asyraff le yng aku panggil...tp,xsempat nak panggil asyraff dia dgr bunyi pagar luar je terus dia tercegat kat depan pintu dengan tangan berkepak suruh didukung...asyraff2....penat keje hilang terus tgk gelagat anak ibu ni...siap2 je aku mandi td,terus aku uruskan asyraff plak,coz onie dia xmandikan dia lagi..mcm biasala dia,bila ibu dia mandikan mula ngada2 dia nak didukung je time mandi...amik berus gigi dia dan bagi dia pegang supaya dia leka main utk mudahkan aku nak mandikan dia...budak2 dan lagi boy2 plak tu lasak dia jgn cakap le....lagi2 time pakai pampers,nauzubillah mmg bersilat ngan dia...kadang2 tu berkejar2 ngan dia....asyraff2 mmg suka bt ibu semput mengejar dia eh....bila lapar pandai minta "nenen" "nenen"...so sweet...rupa2nyer dah besar Anak ibu ni eh...sekejap je dah 1yr...apapun ibu harapkan anak ibu akan sentiasa jd anak yng soleh dan beriman...love u so much asyraff....

2 comments:

  1. yuhuu....
    aku singgah blog ko..
    hihi..
    jgn luper singgah kt blog aku...
    along....
    nnti ko g kat design blogger ni tau..
    pastu ko g la ADD A GADGET kt belah kiri atau kanan..
    ko leh tambah nama2 kawan kt sana...

    kalo x silap pilih kt blog list k..
    baru la ramai nnti baca ko nyer blog..

    ReplyDelete
  2. wokey nunu...tq so much dgn bantuan ko.... ;)

    ReplyDelete