Thursday 13 June 2013

sekeliling..

tak semua orang akan faham keadaan kita,
tak semua juga akan faham situasi kita,
kehidupan yang sederhana serba kekurangan mengingatkan aku supaya sedar pada diri sendiri..
mampukah aku pikul semua tanggungjawab ini,
kadang-kadang terlangkup jugak...
aku bangkit balik bila tengok wajah anak comel yang meningkat besar untuk dia merasa kehidupan ini..
memang aku tak boleh nak mengalah...
cuma aku harapkan supaya ada insan yang dapat sama-sama merasa kepayahan,kesakitan,kesusahan dan kegembiraan..
apa yang ada semuanya bertopeng..luaran aje nampak baik..
nak bertemu insan seperti "papa adam" dalam drama "teduhan kasih" aduhh memang susahlah untuk kita bertemu...
jikalau lah ada aku bertemu sesungguhnya aku bersyukur sangat-sangat...


#allahsentiasaada
#redha
#ujian

-n u r u l s h a k i z a @ a s y r a f f-

No comments:

Post a Comment