Monday 10 February 2014

assalamualaikum pembuka 2014

salam blogger..
dah lama betul tak update blog..
mood nak taip xmai2..
now baru rasa nak menaip...
bye bye to 2013 walaupun skarang February 2014,
tak terlambat lagi kot untuk aku say BYE BYE 2013...
segala yang ada pada 2013 akan ku cuba simpan...
yang mana aku rasa terasa sakit hati biar allah sahaja yang memaafkan dia...
sapelah aku untuk menghukum orang sebegitu...
cuma perlu berhati-hati dalam berkawan dan berkata-kata...
2014 aku mengharapkan tahun yang lucky untuk aku dan asyraff...
jodoh,rezeki,ajal,maut & kebahagiaan adalah rahsia allah untuk kita..
klu kita mengharap sangat pun tak boleh jugak...
berdoa dan berdoa selagi mampu...
insyallah allah sentiasa ada bersama kita..
redha segala dugaan...


No comments:

Post a Comment