Monday 23 April 2012

morning...

setiap pukul 6 pagi rutin harian mandi,solat subuh dan bersiap2 untuk pergi kerja..paling awal aku kuar umah dalam 6.30pg,paling lambat kul 6.45pg aku gerak dari umah...mcm biasalah tunggu bus kat bustop bawah sana.tunggu dlm 15 minit atau setengah jam bus baru ada...huhuhu...bila dah dpt bus pun,bukanyer aku dpt tempat duduk pun...berdirilah sampai kat ampang park,klu driver bus yng jenis kureeenggg pendengaran ni,aku kenalah turun kat klcc plak...dpt driver bus yng dah tau aku turun kat ampang park xyah nak tekan loceng dah tau aku turun kat ctu..hehehehe...ada gak driver bus yng mihanggggg ni memang aku menyampah,sikit usha kat cermin tu,ingat aku xtau...sebelum aku nak naik tangga bus lagi senyuman tu dah sampai ke telinga,n berhentikan bus pun memang betul2 kat depan aku...ishhhhh.... sampai ampang park plak,aku kena tunggu bus lagi satu untuk ke kg baru...mcm tulah aku hari2...nak buat mcm mana,suruh amik lesen xmau,takut......... :( sampai opis dlm 7.30 or 7.45 mcm tu...huhhhhh,mengadap PC hari2...nak buat mcm mana dah itu kerja aku...ari ni ari selasa,biasalah ada meeting kul 9 nanti...kenalah dengar walaupun benda yng sama tiap2 minggu..huhuhu... bila kat opis ni mata mesti sayup je n mengantuk memanjang....dlm hati tu berkata "cepatlah kul 6" xsabar2 nak blk....hehehe...elok aircond opis tutup,apalagi cabut!!!!! nak mengejar bus yng susah nak dpt time petang2 ni...klu dah terlepas atau hari hujan confom kul 8.30 or 9.00 aku sampai umah...huhuhu..nak bt mcm mana layankan ajelah yer.... :) sampai umah,apalagi mandi,solat n pastu layan si asyraff...hilang segala penat dengan gelagat asyraff...pandai anak ibu hiburkan hati ibu ni... :) hope dah besar nanti jadi anak yng baik,soleh,beriman n cerah masa depan...amennn...

No comments:

Post a Comment