Wednesday 18 April 2012

letih....

penat betul mata ni asik mengadap PC jew...huhuhuh...apa leh buat dah namanyer kejakan,nak cari rezeki org kata...hati dan kepala otak ni pun letih jugak sbb penat memikirkan masalah dan dugaan yng dtg secara tiba2 n xterduga...haishhhhhh,minta2 lah jauhkan aku dari org2 yng slalu buat masalah kat aku ni...cukup dgn apa yng telah berlaku dulu dlm hidup aku...hanya tuhan aje yang tahu keperitan yng aku alami selami ini.plzzzzz la hati,tolong aku buang jauh kenangan itu...klu blh memang aku xnak pikir n ingatkan terus..dengan itu aku mengharapkan kehidupan yang bahagia untuk selama2nyer selepas ini...ya allah kau berkenankan lah niat dan doa ku ini...dan juga suatu hari nanti aku harap dapat jejakkan kaki ke rumah suci allah di kota mekkah insyallah,klu ada rezeki dan jodoh aku kesana...ameenn...
orang kata,setiap dari kegagalan tu pasti ada hikmah disebaliknyer...aku mengharapkan hikmah itu akan tiba suatu hari nanti...insyallah...

No comments:

Post a Comment