Friday 27 April 2012

today is friday...

yes!!! today is firday.Esok weekand yang xtau nak bt apa,abis2 pun layan si asyraff..hehehe...bila asyraff tdur apalagi time aku layan diri sendiri plak...layan diri sendiri tu mcm mana,entah le aku sendiri pun xtau...hahahaha!!!!
blk karang terus gerak pergi nilai coz ada apa pun aku xtau tp yng pasti ada mkn2 kat sana...ahakkkk....time melantak le apalagi...nak tunggu bulan ramadhan lagi brapa bulan je lagi.Xsabar nak tunggu bulan ramadhan,bulan yng ramai umat2 islam nantikan...miss sgt2...sekejap je masa berjln...umur aku pun xlama lagi nak masuk 29 tahun november nanti...huhuhu dah nak tua dah aku ni...serammmmm je bila nak masuk 30annnn....ya allah,smoga hidup aku akan lebih bermakna lagi dari yang sebelum2 ni..ameennn...dan di pertumakan jodoh n di percepatkan jodoh....hehehe... :)

2 comments:

  1. eh 29thn ke? loorhhh! haha.
    asyraf tu bukan adik paling last ke? kihkihh.
    itu asyraf hero k-pop tuu! comel ya ampun!
    **heran la. kene umpan ngn coklat baru blh dukung!**

    ReplyDelete
  2. haha..umur je 29thn..tp,rasa mcm 18thn lagi yer...a'ah la asyraff tu adik paling bongsu sklai la...org dah bg coklat,jgn di tolak...hehehe...

    ReplyDelete