Wednesday 11 April 2012

my heart...

gud morning...ckp pasal hati,susah btul nak memuaskan hati sendiri,susah lagi nak memuaskan hati org lain jgk....klu ikutkan hati aku,malas nak pikir kan segala masalah yng ada...tp,kita sebagai manusia di dunia ini memamg xkan lari dari segala masalah dan dugaan hidup..klu blh aku xnak kenangkan kehidupan aku 5thn sebelum ni...cukup airmata aku membazir begitu je...bukanlah utk aku ckpkan terlalu byk kenangan pahit yng aku lalui selama 5thn sebelum ni...cuma aku harapkan,hari2 yng akan dtg tidak akan berlaku seperti sblm ni...aku mengharapkan seseorg yng boleh terima aku dan juga asyraff dgn seadanyer dan dpt memberikan kebahagiaan sampai keakhir hayat kami...cukup sekali gagal dlm kamus hidup aku semoga pintu kebahagiaan utk aku akan tiba 1 day nanti....amin.... :)

No comments:

Post a Comment